неделя, 18 март 2012 г.

Мойте импровизирани брускети

Откакто имам този блог, разгледах безброй рецепти за брускети. Реших, че ще ми харесат, но все не намирах време да ги приготвя. Един ден, докато пазарувах се сетих за тях и на прима виста взех първото, което ми попадна пред очите. Нямаше франзели, затова ги направих с бял хляб. Тук е момента да кажа, че при втория си опит ги приготвих с франзела и....има разлика. Определено вече ги права по втория начин, но и това, което ще ви покажа сега е вкусно.

Необходими продукти:
Няколко филийки хляб
125гр моцарела
1 домат
10-15 черни маслини
риган
сол
Начин на приготвяне:
Нарежете моцарелата на малки парченца. Обелете домата и нарежете само месестата част от него.Смесете моцарелата и домата в дълбок съд, към тях добавете нарязаните маслини. Подправете с риган и сол. Нарежете филийките на половина и върху всяка половинка сложете от сместа. Пекат се на 200С с хартия за печене.
Доста са вкусни....:)
Bon Appetit

2 коментара:

  1. Дани, голям фен съм на брускетите - твоите изглеждат много вкусни:).

    Прекрасна нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, и на мен си ми харесват (колкото и нескромно да звучи) и си ги приготвям доста често....
    И Христос Воскресе :)

    ОтговорИзтриване