петък, 17 февруари 2012 г.

Бонбони "Рафаело"

От няколко дни разглеждам различни рецепти за бонбони, защото моят мъж е голям ценител на сладките работи. Избрала съм си няколко рецепти и съм твърдо решена да изпробвам всички. Като начало започвам с бонбони "Рафаело. Доста рецепти намерих за тях, но сега ще ви представя комбинация от двете, които ми харесаха най-много- от бг-мама и от FOUR SEASONS. Надявам се да ви харесат.
Необходими продукти:   
1 кутия кондензирано подсладено мляко (397гр)
3пк кокосови стърготини (45гр. всяко)
30 гр. масло
шоколадови пръчици (по желание)


Начин на приготвяне:   
Сложете  кондензираното мляко в подходящ съд и го оставете на слад огън. Прибавете маслото и бъркайте непрекъснато около 10 минути.След това го махнете от котлона и прибавете 2те пакетчета кокосови стърготини. Оставете сместа да изстине. Остава ви само да оформите бонбоните с леко навлажнени ръце като може да ги овалвате  в останалите кокосови стърготини или в шоколадови причици. Аз лично направих няколко и стахана много вкусни.Тък е момента да спомена, че мъжът ми участваше дейно в овалването, както и в изяждането на бонбоните :)
Остана само да ви пожелая..

BON APPETIT

Няма коментари:

Публикуване на коментар